סרטי הסברה לעסקים

סרטי הסברה לעסקים

כאשר אנו נכנסים לאתרי אינטרנט, ונכנסים לדפים של מוצרים שונים, יופיעו לנו סרטוני הסברה על המוצרים. סרטונים אלו קצרים. חלק מהגולשים יצפו בסרטון. מה המטרה של הסרטון? במאמר זה, נסביר לכם על סרטי הסברה, ועל מה שמתרחש מאחורי הקלעים של הפקת סרטוני ההסברה.

מהם סרטי הסברה של עסק?

סרטי הסברה של עסק, הם סרטונים קצרים, שמטרתם לספק הסבר לצופה בצורה קלילה ומובנת ממש כמו הטרה של הפקת פרסומות וידאו. למעשה, מטרת הסרט היא לקחת מידע טכני שיכול לשעמם את הצופה, ולהעביר את המידע לצופה בצורה מעניינת.

העידן החדש של סרטי הסברה לעסקים:

עד השנים האחרונות, התרגלנו לסרטוני הסברה מצולמים בוידיאו. בסרטונים אלו, יש אדם המסייר בעסק, מראה ומציג את המוצר. אולם, בשנים האחרונות, נוצר צורך ליצור משהו מעניין יותר.

בעידן החדש של סרטי הסברה לעסקים, משלבים הסבר באמצעות איורים בסרטון. האיור, ממחיש היטב את ההסבר שרוצים להעביר בסרטון.

שימוש מרבה בשפת האינפוגרפיקה: שפת האינפוגרפיקה, היא שפה גרפית חזותית, המעבירה לנו מידע באמצעות סמלים ואייקונים. לכן, בהפקת סרטוני הסברה, משלבים גם גרפיקאי ומאפיין בין אנשי הצוות.

מדוע נוצר הצורך לשלב אינפוגרפיקה בסרטון? משום, שהצופה, רגיל לזפזפ ביום בין הרבה אתרי אינטרנט, ודפי פייסבוק. הצופה נחשף להרבה סרטוני מידע. לכן, המוח עושה סינון תכנים. בעיקר סרטון עם גימיק גרפי, הוא הסרטון שעליו ירצה ללחוץ הצופה ולצפות.

דמות נעה באיורים: הטרנד הנפוץ ביותר בסרטי הסברה, הוא כאשר משלבים את הדמות בתוך האיורים. תוך כדי שהדמות המדוברת מצלמת ומסבירה, מופיעים לנו האיורים.

איזה סוג סרטי הסברה עדיף ליצור?

סרט ההסברה המומלץ ביותר, הוא סרט המשלב צילום וידיאו, וקטעי אנימציה. כאשר באים לבחור את סוג הסרט, צריך לזכור, שהפקת צילום וידיאו, יקרה יותר מהפקת סרטי אנימציה. לפרטים נוספים בנושא היכנסו לאתר https://www.blue-monkeys.com/he/.

גם כאשר מכינים סרטון הסברה המתבסס רק על וידיאו- חשוב לשלב גימיקים: גם כאשר בוחרים להפיק סרט הסברה המתבסס אך ורק על וידיאו, מומלץ לשלב בסרט גימיקים מעניינים. דוגמא לגימיק- הוא שתילת שחקן עם תחפושת בובות ענק במהלך הסרט. מטרת הגימיק, היא ליציור עניין וגיוון אצל הצופה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סרט תדמית באנגלית – כל עסק חייב אחד
לא מעט חברות משיקות כיום מוצרים שהן פיתחו גם בארץ וגם בחו"ל. חברות מעין אלה המעוניינות ליצור סרטוני...
קרא עוד »
ספט 23, 2020
מה המכנה המשותף בין נתניה לטבריה?
נתניה וטבריה הם שני ערים בעלי אופי תיירותי חזק, המושכים אליה אלפי תיירים מדי שנה. בעוד נתניה נמצאת...
קרא עוד »
יול 17, 2022
לוחות מחיקים גדולים – יתרונות וחסרונות
    אתם מתלבטים כבר לא מעט זמן איזה לוח מחיק כדאי לכם לקנות למשרד? תוהים באיזו אופציה לבחור כי...
קרא עוד »
מאי 01, 2022