רוצים לצ'פר את העובדים שלכם? קבלו 5 רעיונות מגניבים

רוצים לצ'פר את העובדים שלכם? קבלו 5 רעיונות מגניבים

העובדים שלנו הם קבלת הפנים של העסק שלנו, הלב הפועם שלו. לאורך זמן אנחנו רוצים עובדים שמחים שמרוצים ממקום העבודה שלהם. בהרבה מקרים העובדים יעדיפו מקום עבודה שכיף לבוא אליו מאשר העלאה מסוימת בשכר.

רוצים לצ'פר את העובדים שלכם? קבלו 5 רעיונות מגניבים

יום של משחקי חברה

יום כיף של משחקי חברה לא רק ישמחו את העובדים שלכם, הם גם יגרמו לחיבור עמוק יותר בין עובד לעובד ובין העובדים אליכם. אחד הרעיונות המגניבים בנושא הם לקחת את העובדים למשחק פיינטבול או לייזר טאג. במידה ולא כל העובדים מסוגלים למשחקים כאלה ניתן במאוד פשטות לרכוש משחקי קופסא שהעובדים יבחרו ולבלות כמה שעות במשחקים יחדיו.

חלקו מרצ'נדייז לעובדים

ישנם מגוון רחב של מרצ'נדייז שניתן לחלק. תוכלו לעשות למשל הדפסת חולצות מיוחדות של העסק. אם מדובר באביזרי פנאי חשוב לדאוג שאלו יהיו אביזרים שנחמד ללכת איתם ביום יום ושלא ירגישו כפרסומת מהלכת של העסק. מומלץ לתת להם משהו שימושי למשל תיק גב איכותי.

עודדו את העובדים לפעילות ספורטיבית

במקום לתת פשוט בונוס כספי רגיל, ממנו או סבסדו לעובדים מנוי לחדר כושר או נעלי ריצה וכדומה. בצורה כזאת תראו לעובדים שלכם שאכפת לכם מאיכות החיים שלהם ומהם באופן כללי גם מעבר לשעות העבודה. בנוסף על כך נמצא שחברות שמממנות לעובדיהן פעילות ספורטיבית מגבירות את שביעות רצון העובדים ממקום העבודה וכך גם במימון של בדיקות רפואיות שונות. תוכלו לעשות לכולם מדים קבוצתיים מודפסים להעלאת המורל. היכנסו לאתר http://www.tfactor.co.il/ לפרטים נוספים.

תנו להם הפסקות ממוקדות פייסבוק ואינסטגרם

מחקרים שנערכו לאחרונה באוניברסיטת מלבורן שבאוסטרליה הראו שלאחר הפסקה קצרה של העובד וגלישה במחשב או בטלפון, שבו העובדים למקומות עבודתם עם מוטיבציה מוגברת. החוקרים הסבירו שגלישה קצרה באינטרנט משחררת מתחים ומאפשרת חידוש של אנרגיה נפשית לעובד. יחד עם זאת הוסבר שאין צורך בהפסקות ארוכות וכ- 10 דקות זהו מספיק זמן הפסקה בהחלט.

תנו להם לעבוד מהבית מידי פעם

ליצור אווירה נעימה במשרד זה חשוב, אך מידי פעם לתת לעובדים לשבור שגרה ולעבוד מהבית (אם מתאפשר) זוהי דרך נחמדה להגביר את המוטיבציה והעבודה העצמאית שלהם. הם ירצו לעשות עבודה כמה שיותר טובה כדי לקבל עוד הזדמנויות כאלו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניהול ארגון בדרך הנכונה
לא קל ולא פשוט לנהל ארגון. ככל שהארגון גדול יותר ויש יותר משימות ודמויות ברקע, האתגר נעשה למורכב יותר....
קרא עוד »
מרץ 25, 2020
קיבוע זכויות פנסיוניות
לכל אדם אשר יוצא לפנסיה קיימות זכויות והטבות מס, אך רוב הציבור אינו מודע להם. לכן כל מי שאמור לצאת...
קרא עוד »
אפר 16, 2021
יועץ פנסיוני – למה חשוב להתחיל כבר מעכשיו?
מי מאיתנו לא מרגיש מצוקה נוכח כל מה שקורה לאחרונה במדינה ובעולם בכלל? נראה כי כלל ההוצאות שלנו מאבדות...
קרא עוד »
דצמ 12, 2022