אימון עסקי

אימון עסקי

ניהול עסקים אינו עניין פשוט ומנהלים רבים שהם בעלי עסקים מרגישים לא אחת כי הם אינם מנהלים כראוי ועליהם לשנות את הגישה לעובדים, לספקים, ללקוחות או לגורמים פנים ארגוניים אחרים. השאלה היא איך מבצעים את השינוי ומהי ההתנהגות העסקית הנאותה? קראו על החשיבות של אימון עסקי.

אימון עסקי 

הפונקציה החסרה היא מאמן עסקי אשר ילווה את המנהל לאורך כל הדרך וייעץ לו בזמן אמת בסיטואציות שונות מהי הדרך הנכונה לפעול. לעיתים קרובות המאמן העסקי ינחה את המנהל לבצע דרך התנהלות שתהיה קשה עליו ולכן ייקח זמן רב עד שהוא יצליח לבצע אותה. יש פעולות שהמנהל יהיה מסוגל להוריד לשטח מהר מאד וכך יבוצעו השינויים הנדרשים, אך יש גם שינויים אחרים שתקופת השינוי תיקח זמן.

מאמן עסקי רואה כל מה שקורה בעסק במבט על ולכן קל לו מאד לעלות על נקודות שהן בעייתיות ומשפיעות כחוט השני על כל מה שקורה העסק. לכן הוא מכין אסטרטגיה חדשה לכל אחת מהנקודות הללו כדי שהפעילות העסקית לא תיכשל. הוא מאמן את המנהל צעד אחר צעד כיצד לצאת מפלונטרים שונים ולצאת לדרך חדשה ומלאה במטלות חיוביות שיובילו למכירות ולהצלחות. 

> קראו על ליווי עסקי עם מנו בן הרוש

הדרך החדשה בעסק 

המנטורינג מצביעה על כמה וכמה נושאים שיש לטפל בהם בעסק. לאור הראייה הרוחבית המאמן העסקי מטפל בשלב ראשון בנושאים החשובים ביותר כדי שהעסק ימשיך להתגלגל כמו לדוגמה בבעיה מסוימת בחשבון הבנק. אם לא תיפתר הבעיה בבנק, יהיה קושי להמשיך ולתפעל את העסק ולכן יש לטפל בבעיה זו בהתאם להמלצה של המאמן העסקי.

לאחר מכן מטפלים יחד בנושאים הנוספים שהם בעייתיים בעסק, לדוגמה עובדים חסרי מוטיבציה, תמחור לא נכון של מרכיבי היצור, עלויות של שכירות, רווחיות נמוכה ועוד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מימון חוץ בנקאי לעסקים- כל מה שצריך לדעת
המאמר באדיבות https://www.tsuott.co.il כל בעל עסק יודע כי על מנת להצליח לאורך שנים רבות הוא זקוק לאשראי. כיום...
קרא עוד »
אוג 18, 2021
מה נדרש בשביל להקים חנות אינטרנטית
אין הרבה עסקים שאינם מפעילים היום חנות אינטרנטית. לא משנה אם מדובר בעסק גדול או עסק קטן, לא משנה אם...
קרא עוד »
אפר 28, 2019
תכנית עסקית – היעזרו בחברה מקצועית לכתיבתה
אם אתם חושבים על יצירה של תוכנית עסקית אז יהיה מאוד חשוב מצדכם לפנות אל חברת ליווי עסקי חיצונית אשר...
קרא עוד »
אוק 20, 2021