רבקה סגל – יכולת ניהולית מיוחדת

רבקה סגל

בין הדברים העיקריים שמאפיינים את רבקה סגל זו העובדה כי מדובר באישה עם יכולת ניהול מאוד מרשימה אשר מסוגלת לבצע את העבודה שלה בצורה מאוד עקבית ושיטתית וזאת כאשר היא מעוררת השראה רבה בקרב כל האנשים שעובדים תחתיה. לפיכך אפשר לומר בבירור כי זוהי אישה אשר אפשר ללמוד ממנה המון וזאת אם מעוניינים להיכנס לעולם ההייטק.

הצליחה להניע צוותים ליעילות מרבית

רבקה סגל הצליחה לאורך הדרך לגרום לצוותים שהיו תחתיה לבצע את העבודות שהיו מוטלות עליהן בצורה מאוד שיטתית ועקבית וזאת כאשר הם הצליחו לבצע כל דבר בצורה מאוד ממוקדת וללא שום עיכובים במהלך הדרך. לפיכך אפשר לראות כי מדובר באישה שיודעת מה היא עושה וניגשת אל העבודה בצורה מאוד שקולה ואחראית.

בעלת ההשכלה הנדרשת עבור מנהלים

דבר נוסף שנרצה להזכיר בכל הנוגע אל רבקה סגל זו העובדה כי יש לה את כל ההכשרה הנדרשת כדי להיות מנהלת מאוד מוצלחת ולבצע את העבודה שלה בסטנדרטים מאוד גבוהים. החל מכך שהיא הייתה מפקדת בכירה בצבא ועד לכדי זה שיש לה תואר שני במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב, אפשר לראות כי לאורך כל הדרך היא צברה כישורים אשר אפשרו לה להגיע הכי רחוק שרק אפשר.

לפיכך נוכל לומר בבירור כי רבקה סגל זוהי אישה מאוד מיוחדת אשר הפכה לשם שדבר ומהווה השראה עבור רבים בהייטק הישראלי. היא מוכיחה שעם נחישות והרבה מוטיבציה אפשר להגיע הכי רחוק שרק ניתן להעלות על הדעת. זאת יחד עם כך שהיא צברה את הידע והכישורים הנדרשים אפשרו לה להשיג כל מה שהיא רק רוצה ובצורה מאוד עקבית. בוודאות מדובר בדבר מרשים במיוחד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה בדיוק מים כלואים ומה עושים איתם?
אחד המצבים שאנשים פחות מכירים, אך עלולים להיות בעייתיים, זה מצב של מים כלואים מתחת לריצוף. יכולות...
קרא עוד »
דצמ 22, 2022
החלפת מצברים עד הבית – כמה זה צריך לעלות?
מצבר של כל רכב הולך ביום מן הימים. נכון, ניתן לשמור על המצבר ולתפעל אותו בצורה שמגנה עליו ועל תוחלת...
קרא עוד »
ספט 24, 2020
משכנתא
אחת ההחלטות החשובות ביותר בחייו של כל אדם נוגעת לרכישת דירת מגורים. מדובר על החלטה הכרוכה בהשקעה...
קרא עוד »
אוק 28, 2020