כיצד עובד רימרקטינג

כיצד עובד רימרקטינג

אחת מהמטרות העיקריות של כל עסק וחברה, נוסף על הגדלת הכנסות החברה, היא הגדלת קהל הלקוחות של העסק. כאשר קיים עסק מבוסס עם קהל לקוחות גדול ומגוון, ניתן לומר כי הוא עסק מצליח שהצליח לקנות את האמון של העסק שלו בפני לקוחות שונים, כך שהסיכויים הם שאותם לקוחות ימשיכו לחזור בכל פעם לעסק כדי לרכוש מוצרים נוספים או להשתמש באופן קבוע בשירותי העסק.

מהו רימרקטיניג

המושג רימרקטינג  מתייחס לביטוי שיווק חוזר, למדו על התחום בלינק כאן. הכוונה היא שיווק אל אותו מאגר לקוחות קיים וקבוע שכבר נמצא בעסק. נוסף על חשיפה והבאת קהל לקוחות גדול חדש, כל עסק צריך לזכור שיש לו גם נכס לא פחות חשוב שהוא הלקוחות הקיימים של העסק.

באמצעות שיווק חוזר שמתבצע אל כל אותם לקוחות קיימים, ניתן להגדיל את חשיפת העסק בצורה הרבה יותר גדולה וגם למכור יותר את שירותי החברה. אחת הדרכים הפופולריות לרימרקטינג ללקוחות קיימים הוא באמצעות שליחת דיוורים אלקטרוניים. אותם דיוורים מגיעים אל קהל הלקוחות הקיים באמצעות כתובות האימייל שהם נתנו לעסק כדי ליצור איתם קשר בחזרה.

יצירת קשר קבוע וחוזר עם הלקוחות הקיימים יכול מצד אחד להציע מגוון מבצעים והצעות אטרקטיביות, וגם להעניק לאותם לקוחות את היחס והשירותיות שמצופה מכל עסק טוב.

רימרקטינג ברשתות חברתיות

נוסף על רימרקטינג באמצעות דיוורים אלקטרוניים, קיימת אפשרות גם לרימרקטינג באמצעות שימוש ברשתות חברתיות. מכיוון שהשימוש ברשתות החברתיות נפוץ בקרב אנשים רבים בכל יום, זוהי פלטפורמה נהדרת לשיווק חוזר עבור אותם לקוחות קיימים.

כאשר גולש עוקב אחר עסק שהוא אוהב ברשת החברתית, הוא יכול להתעדכן באופן קבוע ושטוף בכל החדשות והעדכונים של העסק. כך גם אותו גולש יכול לשתף את המידע שהוא חשוף אליו לחברים שונים שיש לו ברשת החברתית, ולהגדיל את חשיפת העסק כלפי לקוחות חדשים נוספים.

גם אם מדובר בגולש שאינו עוקב אחר העסק, אך ביקר לפחות פעם אחת באתר שלו, כאשר הוא יכנס אל עמוד הפייסבוק שלו יוצגו לו מודעות ממומנות של אותו עסק שבו הוא ביקר.

רימרקטינג במודעות גוגל

כידוע גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל ביותר בעולם. משום כך, זוהי פלטפורמה מועדפת על עסקים רבים לצורך שיווק קידום האתר ופרסום העסק שלהם, וגם עבור ביצוע רימרקטינג אל לקוחות או גולשים קיימים של העסק. כך כאשר גולש נכנס פעם אחת אל אתר של העסק, האתר "מסמן" אותו כלקוח פוטנציאלי שמתעניין בשירותי החברה וימשיך להציג לו מודעות פרסומיות שונות שקיימות על העסק ברחבי הרשת.

כך לדוגמה אם מדובר בעסק המוכר כלי בית וטקסטיל לעיצוב הבית, וגולש נכנס אל האתר למספר דקות כדי לצפות במוצרים שהוא מציע – אותו גולש יכול מאותו הרגע להיתקל בעוד כמה מודעות פרסומיות שחנות זו פרסמה בגוגל, וכך להזכיר לאותו גולש כי לאתר הזה שהוא ביקר בו בעבר יש מבצעים מיוחדים, הנחות מיוחדות ועוד.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך:

תאורת לד

למה כדאי להשתמש בתאורת לד?

עד לפני שנים לא רבות לא הכרנו את עולם התאורה המורחב שיש לנו היום. לא היו חנויות תאורה מרשימות וגדולות שהכילו גופי תאורה רבים. את

קרא עוד »