הסכם גישור להורות משותפת – מהו כולל?

הסכם גישור להורות משותפת הוא הסכם עליו מדובר בהסכם גישור בין הורי ילד. זה צריך להיכתב על ידי עורך דין שיש לו ניסיון בתחום זה. במקרה שהצדדים אינם יכולים להסכים בכל הנושאים, אסור להם לחתום עליו ובמקום זאת לשלוח אותו לבורר. הסכם גישור זה ישמש כאשר ההורים אינם יכולים להסכים בנקודות מסוימות במהלך הליך הגירושין.

הסכם הגישור הוא דרך לעזור לך ולילדך לפתור את המחלוקות. זהו מסמך משפטי המפרט את התנאים של אופן חלוקת זמן ההורות. מדובר בהסכם גישור, המשמש לסייע לאנשים שאינם רוצים לחלוק משמורת משותפת עם בן זוגם לשעבר. זה גם עוזר להם להימנע ממחלוקות ועימותים במהלך גידול הילד.

מיישבים את כל המחלוקות בין ההורים

הסכם הגישור הינו מסמך המשמש ליישוב כל מחלוקת בין הורים לילדיהם. הסכם הגישור הינו מסמך כתוב המתאר כיצד שני ההורים יהיו מעורבים בהליך של פתרון כל מחלוקת ביניהם בנוגע לילדיהם. הוא מתאר מה יקרה אם הורה אחד לא יסכים עם אחר בנושאים מסוימים, כמו מי צריך להחזיק את ילדו או מי צריך לשלם עבור אגרות בית הספר.

מסמך זה יכול להיכתב על ידי כל אחד מההורים בליווי עורך דין וניתן להשתמש בו כדי לפתור כל מחלוקת ביניהם שעלולות לצוץ. הנושא עוסק בהסכם הגישור בין אם לאב בהורות משותפת. הוא כולל את כל המידע שאתה צריך לדעת על הסכם הורות משותפת.

תקבלו ייעוץ של עורך דין

אם אתם לא בטוחים לגבי הצורך בניסוח הסכם גישור להורות משותפת, אתם יכולים לפנות אל עורך דין שיוכל לייעץ לכם בנושא הזה ולהסביר לכם בצורה מדויקת כיצד עליכם לפעול בהתחשב במצב הקיים בו אתם נמצאים. מידע נוסף באתר https://www.oro-il.co.il/

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להגידל מחזור מכירות בעסק
המפתח להגדלת מחזור המכירות בעסק אינו רק הגדלת מספר הלקוחות אלא גם הבנת הצרכים שלהם ומתן להם שירות...
קרא עוד »
יונ 02, 2023
פרזול לרהיטים
פרזול לרהיטים יכולים להיות שימושי במיוחד עבור כל מי שמעוניין לשדרג את הרהיטים הישנים שלו. אם בעבר היה...
קרא עוד »
אוג 24, 2020
גמישות מחשבתית לעסק שלך
שאלה אולי פילוסופית אבל מה הופך עסק לעסק מצליח? עסק שמחזיק הרבה שנים מעמד? עסק שמכניס הרבה כסף? עסק...
קרא עוד »
ינו 05, 2022