איך לנצל את הכוח של מועדון צרכנות לטובת העסק שלך

מועדון צרכנות

מועדון צרכנות הוא למעשה התאגדות של קבוצת לקוחות בעלי מאפיינים דומים המנצלים את הכוח הצרכני המשותף שלהם על מנת לקבל הטבות בקבוצת בתי עסק. מועדוני הצרכנות יכולים לקום על ידי חברות שונות כמו חברות כרטיסי אשראי או על ידי התאגדות הלקוחות עצמן. כאשר העסק שלך חבר במועדון צרכנות העסק בעצם משתף פעולה עם עסקים אחרים ועובד יחד איתם בעבודת צוות על שימור מעגל הלקוחות החבר במועדון לכלל העסקים.

אז איך מנצלים את כוח מועדון הצרכנות לטובת העסק שלך?

אם חשבת להזמין מלאי גדול של מוצר חדש, בזכות מועדון הצרכנות יש לך יכולת לבדוק את ביקוש המלאי על ידי הזמנת מלאי קטן וחלוקת הטבה ממוקדת לחברי המועדון, בצורה זו אתה יכול לגלות אם יש מספיק ביקוש למוצר זה ולא להסתכן בהזמנת מלאי שאולי יצבור אבק במחסן.

נתקעת עם מלאי ישן? מועדון צרכנות הוא הזדמנות מעולה לשליחת קופונים והטבות לחברי המועדון לרכישת מוצרים ספציפיים שאת המלאי שלהם אתה רוצה לחסל, בצורה זו תוכל להזמין מלאי חדש בעל ביקוש גבוה יותר.

עוד מידע בנושא תוכלו לקרוא באתר https://www.style.co.il/

תצבור מידע על חברי מועדון הצרכנות

מועדוני הצרכנות, כמו אלו שמוקמים על ידי https://www.style.co.il/, מאפשרים לך לצבור מידע על חברי המועדון כגון גיל, מין והרגלי רכישה ובצורה כזו תדע איזה מבצעים והטבות למקד אל חברי המועדון וגם איזה סוג של מוצרים עדיף לך להזמין לקהל חברי מועדון הצרכנות הקיים. חברי מועדון הצרכנות מכירים וכבר מקבלים הטבות בבית העסק שלנו, נוכל להוסיף על כך על ידי מתן יחס אישי ללקוחות. נעשה זאת על ידי צבירת מידע על לקוחותינו ואם נשתמש באוטומציה הנכונה נוכל להכווין מבצעים והטבות בלעדיים לחברי מועדון הצרכנות המתאימים במיוחד להם.

שמור על קשר עם הלקוחות הקבועים

על ידי שליחת הודעות אימייל או טלפון לחברי המועדון הקונים אצלך, תוכל להזמין אותם שוב ושוב לקנות ולהזכיר להם שהעסק עומד לרשותם. על ידי מתן הטבות נוספות תוכל ליצור דחיפה גדולה במכירות בתקופות חלשות או כדי להגדיל את מחזור המכירות בחגים, בעונות השנה על ידי מתן הטבות למוצרים עונתיים וגם בימים רגילים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים פנימיים לקניית אביזרי יודאיקה
סקרנים היכן למצוא את אביזר היודאיקה המושלם אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? אל תחפש עוד! כמומחה מוביל...
קרא עוד »
פבר 20, 2024
הרצאות מצחיקות לערב חברה
משפחה היא אולי הדבר החשוב ביותר בחיים, אך כמה שמשפחה חשובה לנו אנחנו צריכים לזכור גם כי אנחנו צריכים...
קרא עוד »
דצמ 20, 2018
איך תדע אם מקום העבודה מתאים לך
רוב האנשים שעסוקים בלמצוא עבודה מתעסקים בעיקר בחיפוש אחר מקום עבודה משתלם מבחינת שכר, תנאים טובים...
קרא עוד »
מרץ 21, 2019