סרט תדמית באנגלית – כל עסק חייב אחד
לא מעט חברות משיקות כיום מוצרים שהן פיתחו גם בארץ וגם בחו"ל. חברות מעין אלה המעוניינות ליצור סרטוני תדמית אודות המוצרים שלכם, חייבות לעשות זאת גם באנגלית וגם בעברית. בעוד שיש חברות שיוצרות סרט תדמית רק בעברית ולאחר מכן מוסיפות לו קריינות, הרי שיש חברות שמבינות היטב שסרט שהולך היטב בעברית לא בהכרח ילך יותר טוב באנגלית. חשוב מאוד להפיק סרט תדמית איכותי באנגלית עבור כל עסק הזקוק לו – בקישור http://www.7doorsproductions.co.il/creating-image-videos-in-english/ ניתן למצוא מידע נוסף על הנושא.
כיצד מפיקים סרט תדמית איכותי באנגלית?
על מנת להפיק סרט תדמית איכותי באנגלית יש צורך לבחון את קהל היעד ואת אפיון קהל היעד, את התחרות שיש באותו השוק והאם יש בשוק מוצרים דומים או תחליפים מספקים למוצרים אשר העסק מספק. כמו כן, חשוב לעמוד על היתרונות של המוצרים המוצעים בשוק היעד שלהם. כל קהל יעד של מוצר הוא שונה לחלוטין ולכן, כל הפקה על סרט תדמית באנגלית חייבת להיות שונה בכדי להתאים בצורה הטובה ביותר לקהל היעד.
כיצד להפיק סרט תדמית באנגלית בצורה הטובה ביותר?
הפקת סרטי תדמית באנגלית חייבת להתבצע בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות, על כן, חשוב מאוד לשים דגש על מספר פרמטרים: ראשית כל, יש לבחור בקופירייטר מקצועי ומנוסה בתחום סרטי תדמית באנגלית. אותו קופירייטר חייב להציע את יתרונות המוצרים באמצעות סיפור מעניין, ברמה הגבוהה ביותר בשפה האנגלית. הקריינות בסרט תדמית באנגלית חייבת להיות תואמת לקהל היעד. כלומר, ישנו הבדל בין מוצרים המשווקים לקהל בארצות הברית לבין מוצרים המשווקים לקהל באנגליה ולכן, הקריין חייב לשלוט בשפת המקום ולא רק באנגלית. מכיוון שגם סרטי תדמית באנגלית לרוב יצולמו בארץ חשוב מאוד שלא לצלם לסרט דברים שמזוהים עם ישראל. כמובן שחשוב לסיים את הסרט עם קריאה לפעולה.
על מנת להפיק סרט תדמית באנגלית יש לבחור בחברה הטובה ביותר בתחום הפקת סרטי תדמית מעין אלה.