סימון מוצרים מקצועי ומושלם למוצר שלך

רוב המוצרים שאנחנו בוחרים בחנות הם בהתאם למה שאנחנו רואים בעיניים. כלומר אם מדובר במוצר ארוז, האריזה היא זו שתשווק עבורנו את המוצר ותתווך לנו אותו. אנחנו רואים את הקרטון או את האריזה הפלסטית ומבינים פחות או יותר מהי האיכות המסתתרת מאחור ואיך למעשה נראה המוצר המיועד.

האם חשבתם פעם מי הוא זה שעומד מאחורי האריזות? מי זה שמופקד על השרוול של המוצרים, על סימון מוצרים ועל כל מה שאנחנו רואים כלפי חוץ?

ברוכים הבאים לעולם סימון המוצרים

אז יש לכם מוצר. הכנתם, ייצרתם, ייבאתם או לא באמת משנה איך הוא למעשה הגיע לידיכם. כעת עליכם למתג אותו ולארוז אותו כדי שהוא יהיה מוכן למכירה.

 אחד הדברים הכי חשובים להם אתם חייבים לדאוג זה לסימון המוצר. מה שאומר בפועל אריזה שלו וסימון כל מה שהוא מכיל עד הפרט האחרון.

זה אומר שם המוצר, תמונה כלשהי או עיצוב גרפי תואם וכמובן רשימת הרכיבים שיש במוצר.

לא כל דבר חייבים לציין אך אם מדובר במוצרי מזון לדוגמא, שם יש דרישות מצד החוק שמחייבות את היצרניות למנות מה בדיוק מכיל המוצר, האם יש בו חומרים אלרגניים, האם יש בו סוכר בכמות גבוהה ובאופן כללי רשימת הרכיבים אמורה לציין בסדר יורד את כל מה שיש בתוך המוצר.

איכות – זה שם המשחק

לא משנה מה ארזתם וכמה איכותי הוא המוצר ברגע שהאריזה לא תהיה כזו, כל הערך של המוצר ירד בצורה ניכרת. כי אנשים רואים את החלק החיצוני ואם המעטפת כמו משטוח אפילו לא נראים מושבחים, הרי שמבחינתם זה מעיד גם על החלק הפנימי. אז השקיעו באיכות כדי שהמוצר שלכם ימכור את עצמו!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ייעוץ למשכנתא
    משכנתא הינה הלוואה גדולה שפורסים לטווח ארוך, בדרך כלל 15-25 שנה בממוצע, המיועדת בדרך כלל...
קרא עוד »
אפר 06, 2022
מחיקת חובות בישראל, אפשר לצאת מהחובות
הממשלה שיתפה פעולה עם ארגונים מקומיים המספקים שירותי סילוק חובות כדי לעזור לאנשים, משפחות וקהילות...
קרא עוד »
מרץ 26, 2023
נדלן מניב
אם יש משהו שכולנו היינו רוצים, זה לדעת שיש לנו נכס שרשום על שמנו בטאבו ומהווה לנו הכנסה פאסיבית בכל...
קרא עוד »
ינו 31, 2022