הדרך הפשוטה להנפיק דרכון אמריקני

דרכון אמריקני

חושבים על טיול לארצות הברית? מתכננים תקופת שהייה באמריקה? המשימה הראשונה שאתם חייבים לבצע אותה היא הנפקת הדרכון. כי הכניסה לארצות הברית מורשית רק למי שמחזיק ברשותו דרכון בתוקף. ולמי שלא התנסה בכך חשוב לספר כי הנפקת הדרכון היא לגמרי לא משימה פשוטה. ארצות הברית אינה חפצה במהגרים וחוששת כי צעירים רבים יבואו להשתקע בגבולותיה. כמו כן מגנה ארצות הברית של בטחונה, והיא לא מאשרת כניסה לכל המעוניין. גם ישראלי שחפץ להיכנס לגבולות ארצות הברית חייב להחזיק ברשותו ויזה תקפה.

כיצד מקבלים את הויזה?

מספר שלבים כרוכים בתהליך הנפקת הויזה. השלב הראשון הוא שלב מילוי שאלון מקוון, ארוך, מייגע שכולו באנגלית. השאלון יסודי מאוד והוא מצריך הנבה טובה באנגלית וכן סבלנות מרובה. לאחר מילוי השאלות יקבל המבקש זימון לריאיון. כמו כן הוא נדרש לשלם בגין הנפקת הוויזה, ורק כאשר יש בידיו את השובר הוא יוכל לגשת לריאיון. הריאיון הוא אתגר לכשעצמו. במהלך הריאיון בוחנים את המבקש ומנסים לבדוק האם הוא עלול להזיק לחברה האמריקנית, וכן האם יש חשש כי הוא יהיה מעוניין להשתקע בארצות הברית. לא פעם נפסלו מבקשים בשלב זה בגין סיבה כלשהי ומצאו את עצמם מאוכזבים מול תכניות מבוטלות.

כיצד ניתן לעשות את זה טוב ביותר?

אם אתם מחפשים דרך לעבור את כל הפרוצדורה הזו במהירות ובקלות חשוב לכם לדעת – כיום לא צריך לבצע את כל הפעולות הללו באופן עצמי. בדיוק עבורכם מציעות חברות מקצועיות כמו אמריקן דוקס https://www.americandocs.co.il שירות הנפקת ויזה. השירות של החברות הללו כולל מספר יתרונות:

  • מיומנות – החברות הללו מכירות היטב את התהליך אותו עליכם לעבור, היכרות זו מאפשרת להם לבצע כל פעולה בצורה הרצויה. כל תשובה תיכתב היטב וכל פעולה תיעשה בצורה כזו שתקדם את התהליך על הצד הטוב ביותר.
  • ביטחון – ישראלים רבים מוצאים את עצמם חוששים ומוטרדים במהלך הוצאת הויזה. הם מבולבלים ולא בטוחים שביצעו את הפעולה כראוי. כאשר אתם מלווים בגורם מקצועי אתם יכולים להיות רגועים.

למה לעבוד קשה ולבזבז זמן יקר? פנו אל חברה מקצועית ומהר מאוד תקבלו לידיכם את הוויזה המבוקשת.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תהליך מיחזור משכנתא: מהו, מתי כדאי לשקול לבצעו ואיך לעשות זאת נכונה?
מיחזור זה דבר טוב שכן הוא תורם רבות לשמירה על איכות הסביבה. מיחזור משכנתא בפרט, יכול לעזור אף יותר –...
קרא עוד »
אוק 07, 2021
עתיד הבנייה הירוקה
ככל שהעולם ממשיך להתמודד עם האתגרים של שינויי אקלים ודלדול משאבים, חשיבותן של שיטות קיימא הפכה לבעלת...
קרא עוד »
אוג 08, 2023
השנה שלהן: מה הביא לעליית שוק המשומשות בישראל?
ב-2021 נרשמה צמיחה מפתיעה במחירי המשומשות, בשיעורים של 7.6% ויותר. זאת, בשל שילוב בין בעיות אספקה, נזקי...
קרא עוד »
יונ 08, 2022