מה זה ביטקוין – המדריך למתחילים

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי שנוצר בשנת 2009. הוא אינו נשלט על ידי אף בנק מרכזי או ממשלה והוא משמש לעסקאות מקוונות. ביטקוין כונה "המטבע הדיגיטלי המבוזר הראשון בעולם". יש אנשים שמשתמשים בביטקוין כדי לרכוש מוצרים ושירותים באינטרנט, בעוד שאחרים משתמשים בו כהשקעה.

ביטקוין משתמש בטכנולוגיית עמית לעמית כדי לפעול ללא רשות מרכזית או בנקים; ניהול עסקאות והנפקת ביטקוין מתבצעת ביחד על ידי הרשת. ביטקוין הוא קוד פתוח; העיצוב שלו ציבורי, אף אחד לא מחזיק או שולט בביטקוין, בדיוק כמו שאף אחד לא מחזיק באינטרנט.

תבחרו את המטבע המושלם עבורכם

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי שאינו נשלט על ידי אף ממשלה או בנק מרכזי. זה יכול לשמש לקניית סחורות ושירותים. הוא נוצר ב-2009 על ידי סאטושי נקמוטו, שעיצב אותו כחלופה למטבעות הפיאט. ביטקוין שונה ממטבעות מסורתיים מכיוון שהוא מבוזר ועסקאות נרשמות בפנקס ציבורי הנקרא בלוקצ'יין.

המדריך יעבור על היסודות של הביטקוין, כולל איך הוא עובד, מה מייחד אותו ממטבעות אחרים, ההיסטוריה שלו והיכן תוכלו להתחיל עם ביטקוין היום. ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי מבוזר שנוצר בשנת 2009. זהו המטבע הדיגיטלי המבוזר הראשון והוא גם המטבע הקריפטו הפופולרי ביותר בעולם.

אל תתפשרו על בחירת ביטקוין

המדריך יעזור למצטרפים חדשים שרוצים לדעת מה זה ביטקוין, איך הוא עובד ואיך הם יכולים להשתמש בו. ביטקוין קיים כבר למעלה מתשע שנים וראה הרבה עליות ומורדות במהלך אותה תקופה. מחיר הביטקוין השתנה עם כוחות השוק, אך נכון לנובמבר 2017, ביטקוין אחד היה שווה 5,847 דולר אמריקאי בממוצע.

זה לא קשור רק למספר המשתמשים – אמון משחק תפקיד מרכזי בשאלה אם מישהו ישתמש בביטקוין או בכל מטבע קריפטוגרפי אחר או לא. אם יש מספר הונאות או אם אנשים לא סומכים על ביטקוין אז הם לא ישתמשו

מידע נוסף באתר ביטס אוף גולד

להמשך קריאה אודות ביטקויין היכנסו לאתר

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
המלצות לעיצוב המשרד
כאשר אנחנו מחפשים דרכים להגביר את הפרודוקטיביות במשרד, אנו לעיתים קרובות חושבים על טכנולוגיות...
קרא עוד »
ספט 07, 2020
אטרקציות לאירועים עסקיים
אין ספק כי בתור בעלי חברה גדולה או עסק קטן אתם עובדים קשה מאוד בכל רגע נתון כדי לשווק את חברה, למנף את...
קרא עוד »
מאי 27, 2019
לקראת טו בשבט – מוצרי פרסום ששווה לפנק בהם את העובדים והלקוחות
אם יש משהו שמאפיין את החברה הישראלית זה העובדה כי יש בה כל כך הרבה חגים. ראש השנה, פסח, פורים, חנוכה...
קרא עוד »
ינו 30, 2019