טבלאות שכר הייטק

טבלאות שכר הייטק

כולם רוצים להיות היום בהייטק. למה? כי המשכורות והתנאים מספקים איכות חיים גבוהה וחיים נוחים יחסית. אבל מה השכר האמיתי בהייטק? האם כולם באמת מרוויחים כל כך טוב? לא תמיד. יש לא מעט קריטריונים אשר מרכיבים את השכר בהייטק ותוכלו לראות יותר פרטים בדפים שמציגים טבלאות שכר הייטק. הנה כמה קריטריונים שמרכיבים את השכר: 

ניסיון

מרבית חברות הזנק יבחרו מועמדים על פי ניסיון וגם יעניקו שכר שתואם לזמן שבו נמצא העובד בתחום. רבות החברות שלוקחות את הזמן כדי להכשיר עובדים למקצוע או למשרה מה שדורש מהם השקעה של זמן וכסף לכן הן לא יוכלו לתת שכר גבוה בהתחלה. עם הזמן מרבית המנהלים יעלו את השכר ויספקו תוך כמה שנים שכר של 6 ספרות לעובדים שנמצאים בארגון יותר משנה או שנתיים. 

השכלה

מתכנתים, מפתחים, מעצבי אתרים, אנשי דיגיטל, עורכים, מטמיעי מערכות, אנשי רכב וכולי כולם בעלי תפקידים שעובדים בהייטק. יש את מי שיעשה קורס במכללה וילמד להיות מפתח תוכנה או אפליקציות, ויש את זה שיוציא תואר במדעי מחשב. בכול מקרה ההשכלה של העובד גם היא מגולמת בשכר והנדסאים או בעלי תואר ראשון יקבלו שכר גבוה יותר בדרך כלל מאשר מי שעבר קורס קצר בתכנות. לכן יש לקחת את העבודה הזאת מראש. עם זאת אנשים עם יוזמה וכשרון יכולים להתקדם מהר בתחום ללא קשר להשכלתם. 

כוח אדם או העסקה ישירה

דרך נוספת לקבוע את השכר תלויה באופי ההעסקה. מי שהגיע דרך חברת כוח אדם או חברות כמו טק מונסטר יקבל תנאים אחרים ממי שהתקבל כעובד חברה, בעוד שחברת ההשמה תיקח אליה אחוזים מהשכר. עם זאת הכול ניתן לשינוי ואם תתמידו ותשקיעו – תוכלו לקבל שכר מעולה ותנאים טובים במיוחד. בהצלחה!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה קרן השתלמות
אפיקי חיסכון מאז ומתמיד היו דרך מצוינת לכל אדם, עצמאי או שכיר, להשקיע בחיסכון לטווח בינוני או ארוך כדי...
קרא עוד »
דצמ 02, 2021
איזה עוד מדדים חשוב להכיר מלבד S&P?
ישנם לא מעט מדדי בורסה מעבר למדד-S&P 500. הם משרתים מטרות שונות ומייצגים פלחים שונים של שוק...
קרא עוד »
אוק 21, 2023
ניהול ארגון בדרך הנכונה
לא קל ולא פשוט לנהל ארגון. ככל שהארגון גדול יותר ויש יותר משימות ודמויות ברקע, האתגר נעשה למורכב יותר....
קרא עוד »
מרץ 25, 2020