למה קריטי להיוועץ בעו"ד תאונות דרכים לפני הגשת תביעה?

פגיעה בתאונת דרכים עלולה לגרום להשפעות בריאותיות מתמשכות, לנזקים גופניים שונים ואף למועקה נפשית, דיכאון ועוד. לצד הטיפול הרפואי החיוני למי שהיה מעורב בתאונה, חשוב מאוד להיוועץ בעו"ד תאונות דרכים. למעשה, כפי שנסביר התייעצות עם עו"ד תאונות דרכים היא לא פחות מקריטית לצורך הגשת תביעה בצורה מיטבית.

 

מה עושים לפני תביעה

הייעוץ עם עורך הדין מסייע להבנת הצעדים החיוניים לפני תביעה. למשל, היעזרות בחוות דעת של מומחה רפואי, השגת עדים שהיו במועד התאונה במקום, בחינת גורמים רלוונטיים שמולם יש לנהל את ההליך, השגת מסמכים רפואיים רלוונטיים ועוד.

 

לבסס את מקסימום הנכות הרפואית

לפני תביעה, חשוב להבין את המשמעות הקריטית של נכות רפואית. עורך דין בתחום הזה יכול להסביר למי שמתייעץ על ההיבטים הרלוונטיים של הנכות, בנסיבות המקרה. עורך דין שבשגרה עובד מול מומחים רפואיים ובקיא בחוות דעת, יכול לתאר בפגישה אישית בארבע עיניים כיצד מבססים את מקסמום הנכות הרפואית עבור התביעה. כאשר ממקסמים את הליקויים הרפואיים ומצליחים לכסות פרמטרים שונים, ניתן להגיע למקסימום האפשרי של פיצויים.

 

להבין מהן עילות התביעה השונות

מי שהיה מעורב בתאונת דרכים עשוי להניח, באופן טבעי, שתביעה תוגש כנגד נהג שאשם בתאונה או כנגד חברת ביטוח כזאת או אחרת. למעשה, עו"ד תאונות דרכים מסביר כי חשוב מאוד להתייעץ לפני הגשת תביעה משום שכך אפשר לדעת מהן עילות התביעות המתאימות למקרה. מסתבר כי בהתאם לנסיבות, ניתן לעיתים לבסס כמה וכמה עילות תביעה. המשמעות עבור הנפגע בתאונה היא העלאה בגובה הפיצוי ועליה משמעותית בסיכויי ההצלחה. בהתאם לנסיבות ניתן לכרוך רשלנות, תאונת עבודה ועוד, אשר מקושרים כולם לאותה תאונת דרכים יחידה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קניית עבודה סמינריונית – ממי לקנות ואילו דגשים לשים
לימודים אקדמאיים דורשים המון סבלנות ומאמצים רבים בכדי לצלוח אותם ברמה גבוהה ובהצלחה. זה לא קל לשלב...
קרא עוד »
מרץ 16, 2022
הנוער העובד והחוסך: מאיזה גיל תוכלו לפתוח חשבון בנק ואיך זה עובד
מחקר של הנוער העובד והלומד מראה עליה משמעותית במספר הצעירים תחת גיל 18 שיוצאים לעבוד ולממן את עצמם,...
קרא עוד »
ספט 29, 2022
לקוח סמוי
לאחרונה שמתם לב בדוחות ההכנסה של העסק כי קיימת ירידה מסוימת באחוזי המכירות, למרות שכמות הלקוחות...
קרא עוד »
ינו 16, 2022