אוהלים להשכרה

אוהלים להשכרה

כל אחד אוהב לחגוג את האירוע שלו בסגנון שונה, ישנם את אלו השמרנים שלא יוותרו על אולם רגיל, יש מי שיחגוג בגן אירועים מפואר ויש את אלו שיעדיפו לחגוג באופן שונה. הקמת אוהל היא אחת הדרכים לחגוג אירוע מכובד ומפואר שלא תשכחו בחיים.

אוהלים לאירועים קטנים וגדולים

מהו גודל האוהל שנדרש לאירוע? בכדי לענות על שאלה זו אנחנו נצטרך לדעת מהו סדר הגודל של האירוע והמוזמנים. אוהלים להשכרה מגיעים במגוון עצום של גדלים. מאוהלים קטנים ברוחב של 3 מטרים ועד ל – 30 מטרים. את אורך האוהל תוכלו להאריך או לקצר בכפולות של 3 או 5 מטרים, כך שתוכלו להזמין אוהל בכל הגדלים מ – 9 מ"ר ועד ל – 3000 מ"ר ואפילו יותר.

כמו כן עיצוב האוהל ישתנה על פי סוג האירוע שתרצו לקיים בו, מכנסים וטקסים שונים עד לחתונות וכדו'. ניתן להוסיף תפאורה ואביזרי קישוט בהתאם לאופי האירוע.

מיזוג אוויר – מספר פתרונות

אחד הדברים החשובים שצריך לזכור בהשכרת אוהלים הוא ענין המיזוג. לצורך הפקה מושלמת של האירוע שלכם חשוב מאוד לדאוג לטמפרטורה נעימה לשוהים באוהל. פתרונות האוורור שניתנים כחלק משירות אוהלים להשכרה הם רבים.

תוכלו לבחור בקירור האוהל על ידי מקררים תעשייתיים, או על ידי מצננים הפועלים על ידי החדרת מים למצנן והוא שולח את האוויר הקר לחלל האוהל.

הפתרון הרווח באוהלים גדולים הוא שימוש במיזוג ממש. תוכלו לקבל מחברת אוהלים להשכרה מזגן או מזגנים כפי הצורך, לפיזור יעיל של המיזוג בטבע. כמובן שתוכלו לשלוט ברמת הטמפרטורה על ידי שלטים מיוחדים וכו'.

חשוב לבדוק כי החברה שמספקת לכם את האוהל, היא חברה אמינה ומקצועית ושהיא עומדת בתקנים הבטיחותיים הנדרשים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפצת מגנטים על דלתות
זהו מקרה בוחן כיצד להשתמש במגנטים כדי להפיץ מידע על העסק שלך. אתה יכול לשווק את העסק שלך על ידי הפצת...
קרא עוד »
יול 11, 2022
הכל על השקעות נדל"ן בחו"ל
השקעה בנדל"ן בחו"ל יכולה להיות מיזם מרגש ובעל פוטנציאל רווחי, אבל היא גם מגיעה עם מערך אתגרים ושיקולים...
קרא עוד »
ספט 26, 2023
מה זה מחזור משכנתא?
קניתם דירה והוזקקתם להוציא משכנתא, אבל אחרי תקופה החלטתם כי אתם רוצים למחזר את המשכנתא. כלומר להמיר...
קרא עוד »
מרץ 22, 2021