היתרונות של 365 DYNAMICS CRM
בארגונים גדולים ובעסקים בעלי היקף פעילות גבוה יש צורך בתכנת ניהול מקצועית אשר תשרת את כל האגפים והמחלקות בהם. אחת המערכות המודרניות הקיימות בשוק הינה 365 DYNAMICS CRM אשר פותחה על ידי מיקרוסופט. החברה מאפשרת לנציגים/זכיינים מטעמה להשתמש בה ולהטמיע אותה אצל לקוחות אשר נזקקים בה.
למערכת הנ"ל יש שפע של יתרונות ומסוגלת לתת מעטפת ניהול, שליטה ובקרה אחת לכל האגפים. כך מחלוקות שיווק, מכירות, הנהלת חשבונות, כוח אדם, לוגיסטיקה ועוד. הקשר הוא פנימי אבל מתחבר גם לגורמים חיצוניים כמו לקוחות, ספקים ועוד.
תכונות
המערכת הינה מבוססת ענן וניתן לשכור את שימוש בה על בסיס חודשי מתמשך. אין צורך להתחייבות שנתית והרישוי לכל משתמש ניתן בהתאם לצרכיו והעדפותיו, חודשי, שנתי רב שנתי וכדומה. היא משלבת בתוכה את כל הפונקציות של CRM (ניהול לקוחות ועוד), וERP (ניהול ארגוני ועוד).
היא כוללת חיבור מעולה לממשק האופיס מה שמאפשר שימוש יעיל. בנוסף, ניתן לעבוד בעזרתה מכל מקום ומכל מכשיר. היא מספקת בכל רגע נתון תמונה מקיפה של לקוחות העסק, על ההתנהלות מולם וכדומה. כל המידע הנ"ל יכול להיות מנוצל לחיזוק קשרי לקוחות, לשימורם, להוספת אחרים ועוד. מה שיתרום, כמובן, להגדלת הרווחיות.
שירות מקצועי
תהליך השכרת התוכנה מתחיל בעת פנייה לספק הכוללת גם מידע על הצרכים של הארגון. הספק לומד עליהם ומטמיע בהצלחה את התכנה הנדרשת. השירות כולל ייעוץ, הדרכה והנחיה, תמיכה בשלבים הראשונים ותמיכה ותחזוקה נדרשת לאורך זמן וככל שההסכם קובע. מומלץ לקבל שירות מחברה בעלת מוניטין בתחום, כמו לדוגמה חברת רעות וואן CRM! הידע והניסיון המצטברים אצלה מגיע ממתן שירות לעסקים בסדרי גודל נרחבים לאורך השנים.